SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Neděle Leden 17 01:21:32 CET 2010

Gratulujem.

Ak je to poriadne diskove pole, uchovavajuce dolezite data,
hodi sa on starat, chcelo by to este drobny tuning. Kazdy ma
na to svoje postupy, napriklad:

$ sudo aptitude install smartmontools postfix hdparm
Nastavim automaticke SMART testy, vypnem write cache (hdparm),
automaticky forward mailov roota v ~/.forward a uz to bude ficat
jedna radost :-)

Ak si mam prihrat polievocku, posledne casy este stiahnem
z internetu svoj novy nastroj na automaticke testy a nastavim
spustanie v Crone. Ceresnickou na torte je automaticka
aktualizacia samotneho testovacieho nastroja, vsetko v zopar
riadkoch. Info na http://github.com/medovarsky/accelera-tools .

Lubos

--
Ľuboš Medovarský