Slunecni kolektory

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 16 21:24:59 CET 2010

 16.1.2010, 21:19:00

Kdyz to budu brat podle mich rodicu:
- kratce po svatbe opravovali stary domek, mimo jine nova okna
- po nekolika letech si poridili byt v panelaku, i tam byla nova okna
- pred 2 roky nova okna v tom panelaku
- kdyz vidim tu "kvalitu", obavam se, ze brzy dojde na dalsi vymenu

Takze celkem 4 x, bez nejake chaty nebo chalupy, kterou ma u nas kde
kdo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz