Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Leden 15 23:20:34 CET 2010

u rodicov pod postelou mam spinany zdroj z nejakeho uz vtedy
vyradeneho saloveho pocitaca, cca 10kg, 5V/30A plus +/-12V a -5V ale
prudy si nepamatam. ta 5V vetva spolahlivo spalila 30cm drot z
telefonneho zvazku, ake boli vtedy bezne. myslim, ze konstrukcne by to
do tvojich hodin aj zapadlo, ale nerobim si iluzie o kondikoch.
hmmm..ked tam najblizsie pojdem, asi si ten zdroj vezmem a skusim, ci
este zije, prip. co sa s nim da robit :-)

miro

Dňa 15.1.2010, balu@home <daniel.valuch@orange.fr> napísal(a):