Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 15 22:21:19 CET 2010

s tymi diodami som mal tiez ideologicky problem. V releovej dobe sa
segmentove displeje nepouzivali, skor indikatory typu 1 z n.
Ten svietiaci a premietaci displej nezvladnem vyrobit a digitrony su na
tuto konstrukciu moc male :-)
Tak som sa nakoniec rozhodol pre trosku lepsie vyzerajuce segmentovky
(13 segmentov namiesto 7) a pouzil diodovy dekoder aj ked to nie je
uplne koser.
b.