ez430-chronos

Pikulík picom@volny.cz
Pátek Leden 15 21:52:46 CET 2010

Na Fedexu super jednání. Když mě nezastihli v 15 hod. doma zavolali mě
na mobil a nabídli dodání ve 20hod. a v udanou dobu stál před barákem
borec v tričku a polobotkách v závěji sněhu.

Před svatky jsem řešil dodání zásilky DPD a domluva přes jejich linku
840xxx...
mě stála 78Kč

----- Original Message ----- Me  se  tedy  pristup  FedExu  take  libil, ba
me primo velmi prijemne
prekvapil.  Na jednu stranu obrovska firma, skoro az moloch, na druhou
stranu  individualni  a  velmi vstricny pristup. 6. 1. ve 12.00 nejaka
A  platba  tedy byla prijata k zauctovani, mela splatnost a zauctovala
se  11. 1. 2010 Jak toto funguje a k cemu tedy byla blokace do 23. 12.
2009?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz