Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 15 21:37:50 CET 2010

snazil som sa to zhruba odhadnut. Jeden bit vyzaduje nieco cez 1W
prikonu. Niektore rele prepinaju ra za sekundu, niektore su zopnute 8
mesiacov do roka :-)
Displej bude zrat este trochu viac ako samotna logika, spolu by to
nemalo prekrocit 200W :-)