Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 15 19:58:18 CET 2010

pche, trapne, nema to ani kalendar :-)))

Nemal by som sa este chvalit, ale mam rozrobene lepsie
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/
Tieto budu mat aj kalendar a logika je navrhnuta tak ze nastavovat sa
musia len 29.2. v priestupny rok.
Od pana Galuszku som si kupil 14.5kg digitalnej logiky, na kazdom plate
25 makrociel :-) K tomu 200 telefonnych ziaroviek a sacek diod a je to...
Este je tam nedorieseny jeden problem resetovania citaca dna v mesiaci,
kedze mesiac nema den nula. Mam dva sposoby ako to vyriesit. Asi tam
implementujem obidva a na paneli bude prepinac "akademicky/inziniersky mod".
b.