Slunecni kolektory

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Leden 15 18:46:12 CET 2010

Hezky den vsem,
rozebira se tu hlukotesnost ale nikde se zatim neobjevilo jak firmy tato
okna zabudovavaji. Mam zkusenost se tremi instalacemi a u dvou to byla
katastrofa. Okna prichycena penou ve ctyrech bodech. Okolo ramu to luftovalo
jako o zivot. Ta prvni instalace byla v me byvale praci a tehdy jsem sedel u
PC (okna tam byla cca 1 rok). Byla docela slusna vichrice a ja zrovna od PC
odesel. Bylo to par sekund a okno letelo mistnosti, tak jak bylo
nainstalovano tj. nastojato. Shodilo to monitor, PC a ja mel velkou kliku,
ze mne to netrefilo. Pri druhe instalaci v mem byte jsem si na to dal pozor
a s delnikama jsem vyrazil dvere. Dojel do Bauhausu, koupil penu a dodelal
to za ne. Co se tyka tepla a hluku, tak je to uplne perfektni.
Jindra Polivka

A ten plyn izoluje zvuky? Jak vidím počet mých omylů ohledně výhodné
aplikace vakua je stále větší.
Lubor