SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 15 12:45:40 CET 2010

A jak to tedy mohu udelat konkretne.

Mam ted k dispozici stejne 3ks 640GB SATA (ve starem serveru bezi 160GB
PATA jako systemovy disk a 500GB SATA jako datovy sklad). Tu 160tku bych
uz nikam radeji nedaval, protoze ma silene nalitano, ale tu 500vku bych
pak pripojil na zbyvajici SATA port.

Mam volne oba kanaly IDE (CDcko pripojuji na USB kdyz je treba) a mam
redukci PATA/CF a volnou jednu pomalejsi 2GB CF kartu.

Necham si rad poradit co by bylo nejlepsi a jak to udelat.

Radek Vicek