Nabijecka-vybijecka

Dalibor Smolík doma@aprilla.sk
Čtvrtek Leden 14 12:53:41 CET 2010

RV wrote / napísal(a):

> To slysim prvne, ze nejde merit zbytkovou kapacitu clanku. Dela se to
> naprosto bezne. Treba kdyz merite samovybijeni clanku. Na to kolik lze
> z clanku jeste dostat nepotrebuji vedet kolik byla pocatecni kapacita.
> Zajima me to co v nem je a musim urcit jen konecne vybijeci napeti.

> No a vzdyt nic jineho kolega nezadal.

Veľmi často sa stretávam práve s požiadavkou strčiť neznámu baterku do
nejakého zariadenia a na základe čohosi povedať, koľko energie v baterke
ešte zostáva bez toho, aby sa baterka vybila, tak bol aj myslený môj
príspevok :-).

> pro ilustraci kolik ta nabijecka stoji? jen detail - na zhaveni svicky
> modelu se nepouziva (tedy bohuzel obcas pouziva) proudovy zdroj, ale
> prave napetovy, protoze odpor vlakna se velmi meni.
>
> RV
Súhlasím, ale prax je práve taká, že ten prúdový sa používa častejšie
(napr. aj nabíjače Orbit)
Cena je 129€ vrátane jedénho konektora k balanceru a CD so softom.