Infra Led na COM

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Leden 13 19:40:21 CET 2010

Na TxD je v klude zaporne napatie, dalo by sa vyuzit na ziskanie
2-nasobneho celkoveho napatia. Ci to ma vyznam, ale neviem. Kedysi som
napajanie zo seriaku a zaroven obojsmernu komunikaciu po nom riesil
takto:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/konstrukcie/RC5_dekoder/img/RC5_schema.gif
No neslo tam o to tahat max prudy... Ak si dobre pamatam na pokusy,
tak trvaly prud z DTR+RTS pri napati na kondenzatore 7.5V bol 22mA.
Vtedy som to skusal len na PC (nie na notebookoch) a rozdiely boli
minimalne.

miro