[OT] Dual SIM mobily

Milan krata.milan@seznam.cz
Středa Leden 13 17:46:00 CET 2010

Mam Samsung GT-B5702. Mam ho hlavne protoze potrebuju BT v aute. Celkem
je dobry a fotak se 3Mpix, ale ja jsem pouze telefoni a smskovy uzivatel.
Co je neprijemne je zpusob odchoziho volani nebo odchozich zprav. Mate
jednu sim jako vychozi a z te se vzdy vola nebo posila. Zmenit to neni
problem, ale tlf se pri tom restartuje asi 15 sec. Prichozi volani je v
pohode a dokonce kdyz volate tak signalizuje prichozi hovor na druhe
simce, ktery muzete vzit. Seznamy a sms jsou pristupne najednou z obou sim.
Baterii ma v originale 1200mAh a s ni vydrzi 2-5 dni (zalezi jak moc
cestuji) BT mam zaple trvale.
Posledni vec, ktera mne zacala zlobit je display. Nekdy se po nejake
dobe uplne zmrsi, ale staci pockat nez zhasne uplne a macknout na
klavesnici a ukazuje zase normalne. Predpokladam, ze maji nejakou chybu
ve firmware. Az nekdy bude cas nebo mi to bude moc prekazet tak ho
necham opravit.

Milan