Infra Led na COM

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 13 16:36:06 CET 2010

 13.1.2010, 16:29:02

Ten 4G kondik, je schopen dodat, pri zmene napeti o 5V (pokud jsem se
nesek pri pocitani) cca 200mAs. Tedy na par impulzu na par metru vice
nez dostatecne.
Jiste, jde vymyslet vselijaka super hyper duper high-end reseni, ale
jiny prakticky vyznam, nez dusevni rozcvicka to nema.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz