[OT] Dual SIM mobily

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 13 15:52:06 CET 2010

Přátelé, kdo máte dual SIM mobil, jaký typ a jak jste s ním spokojení?

Sám mám nějaký Tecall T200 z dealextreme, ale asi jsem si koupil
poslední kus, protože už je vyprodaný:

Výrobce je asi Mediatek, co do funkcí je docela ucházející (rozchodil
jsem tam dokonce GPRS, wap i MMS i když to ani nepoužívám), absence
češtiny mi nevadí. Co mi vadí, je mizerná výdrž baterie, a to max. 2
dny a to jsem si tam dal nějakou 850mAh (neoriginální ze svojí Nokie)
místo původní asi 700mAh.

Je na tom některý ten číňan líp? S telefonem moc nevolám, firemní
Nokia 3110 classic mi vydržela snad tejden, tak když v telefonu
vlastně běžej furt dva přijímače, moh by vydržet aspoň polovinu, tj.
3,5 dne.

Případně nemáte někdo Samsung DuoS? Např. C5212.

Chtěl jsem mobil, aby měl Bluetooth a klasickou klávesnici (nechci
dotykovej displej). Bonusy navíc jsou FM rádio, MP3 přehrávač a
analogový TV tuner. Foťáky to má dva, ale jen VGA rozlišení a mizerná
kvalita fotek, ale foťák je další věc, co v mobilu nepotřebuju.
Příjemná je částečná kompatibilita s příslušenstvím Nokia, tj. bere to
headset (=má to stejný konektor) a nabíječku s malým konektorem - ale
stalo se mi, že se baterie (ta původní, ne ta moje) vybila asi nějak
totálně a pak nešla dobít, psalo to nějakou chybu nabíjení. Zato v
nokii šla dobít v pohodě. Jinak to nokiáckou nabíječku bere, už jsem
ji od tý doby nenechal vybít tak, aby se telefon vypnul.

Kompatibilita baterií s BL-4C (možná i s BL-5C) je taky jen částečná,
protože ty nokiácký jsou o něco tlustší a nacpat se tam daj jen s
použitím síly, není to ale nic platný, protože kontakty v telefonu
jsou nějaký krátký a stejně tam ta baterie nechodí. Tu svoji jsem
musel upravit, tj. sundal jsem z ní vnější obal (samolepku) a takovej
rámeček. Pak sice nebyla tlustá, ale byla krátká, tak jsem ji musel
vypodložit.

Pavel Kadečka.