OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Leden 13 13:19:28 CET 2010

No třeba zde http://elinux.org/BeagleBoard. Asi máte jinou desku, páč já
jsem žádný 44 pinový konektor nenašel. Hledal jsem i podobmé desky s
CORTEXy (některé byly i zajímavé) ale SATA (PATA jsem ani moc nehledal)
jsem u nich nenašel. Asi špatně koukám. No nebylo by to poprvé.

Mohl by jste, prosím, poslati odkaz na váš kit?
Děkuji.

Udělat si SATA rozhranní z I/O pinů je hezká úloha, ale to bych musel
mít hodně peněz abych se nemusel nejak živit. To si to mám navrhnout
kompletně od čipu? Lákavé :-), ale není čas a kdybych si ho udělal tak
nebudou finance:-(.