Nabijecky od Conrada

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 13 12:07:11 CET 2010

No problem techto nabijecek (ja mam Maha MH-C9000 coz je neco
podobneho), ze regulaci proudu provadeji jen zmenou stridy on-off
maximalniho nabijeciho. Takze baterii chvilku nabiji treba 2A a pak
deset chvilek nenabiji - to je podle vyrobce nabijeni 1/10C. :-O

Mam jednu sadu Eneloopu a pouzivam je (po dvojicich) do svitilny s
ledkou Cree Q5. Kde se z nich bere kolem 1A (je tam menic). Drzi celkem
slusne - rozhodne nemam pocit ze bych neustale resil vymenu baterii -
svitilnu pouzivam denne na ruzne nakukovani "nekam". Prestal jsem je
pouzivat protoze vykazovali pri testech jen asi 1800mAh.

Recyka mi jdou pres 2000mAh - ty pouzivam ted uz jen do systemoveho
blesku (GN 58) a tam je nijak nesetrim - nepocital jsem to (radove 500
fotek), ale fotil jsem ted divadlo a dobleskaval si o strop (vysokej
takze porad na 100%) a nablejskal jsem vsechno na jednu sadu a myslim,
ze jsem s ni jeste blejskal i druhy den.

Nabijim jak recyka tak eneloopy proudem 500mA. Nijak je necykluji
nevybijim. jen dobit proudem 500mA.

Radek Vicek