OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Leden 12 22:58:25 CET 2010

Všechno jsou embedded systémy. Už jsem se s nimi i osobně setkal. Jsou to hezké věcičky ale pro mnou zamýšlené účely je to příliš chudé na I/O rozhraní. HDD omítám připojovat přeze USB, přeci jen pro file server, i když domácí, je to dosti nevhodné. Pak také ještě jeden ethernet nebo minimálně PCI abych ho mohl přidat.

Ten váš kousek je sice hezký kousek HW (líbí se mi) ale bohužel ne zcela vyhovující. Ale děkuji za odkaz, tento kousek jsem neznal.

Takže desek je sice dost, ale ne takových jaké bych chtěl. Těch je pro mě zatím nula.
No já vím jsem moc náročný:-). Věřím že se do časem zlepší a do té doby vydrží to co mám.
ced