sata hdisk KO

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Leden 12 21:20:58 CET 2010

DVD RAM mohu jen doporucit. Sam je pouzivam a je to velmi spolehlive medium.
Pred casem jsem to sem psal a musim rict, ze i bezna CD a DVD nejsou spatna.
Mel jsem na vyhozeni nusi CD a DVD a tak jsem venoval neco casu k jejich
precteni a cca 99.99 % jich bylo k precteni i po deseti letech.
Ale DVD RAM je opravdu dobre reseni. Pouzivam media v catridzich, lze je i
vyndat a pouzit v mechanikach, ktere crtridze nepodporuji ale podporuji DVD
RAM. Je to jistota.
Schvalne jsem se podival na CD/DVD pod mikroskopem, tedy toho mikroskopu z
Lidlu. Syn mi rikal, ze to nedam, ze to uz zkousel. Ja nemam ve zvyku neco
vzdavat. Je to hezke podivani a krasne je videt prechod nevypalenych stop a
vypalenych. Nevypaleny obsah je takovy sum a vypalene jsou krasne videt.
Nejsou to jen jamky, ale kratke carky. Zkusim se podivat, jak vypada zapis
na DVD RAM.
Jindra Polivka

DVD-RAM je jedina vec, ktere ja verim a na opravdu dulezite zalohy
pouzivam. Uz mam cca 60 ks z toho nektere oboustranne.
Samozrejme vse i na HDD , ale tomu jaksi neverim, zvlast po zkusenosti,
kdy po rane primo do baraku odesel i hadr volne polozeny na zemi.