sata hdisk KO

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Leden 12 09:19:00 CET 2010

Jindrich Kubec napsal(a):

> LOL. Tak ted zas budu treba bajit ja: DVD maji vsichni = slabe prodeje.
> BR nikdo 'nepotrebuje', protoze netusi k cemu to je, natoz ze to
> existuje. Pocet lidi doma s media serverem -> limitne k 0, max par
> geekohracicku.

Tak dneska TB disk do boxu a je to přímo multimediální databáze pro víc
zařízení.

Každopádně k tématu .. koupil jsem před vánocema dva 1,5TB Seagaty s
tím, že půjdou do raidu. Přestože jsou serialem kousek od sebe, jeden v
pohodě najede, druhej zasekává bios (resp. nezasekne, ale trvá mu asi
dvě minuty, než se přes problém dostane), při připojení přes USB redukci
se nainstaluje redukce, ve správci zařízení je i jméno disku, ale žádná
aplikace jej není schopná načíst. Prohnal jsem oba serialy na webu
seagatu a jelikož jde o jednu z posledních sérií, hlásí, že není třeba
řešit. Nicméně možná jsem narazil jen na vadnej kus, se stane.

T.V.