Infra Led na COM

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Leden 11 22:04:13 CET 2010

Dobrý nápad a v případech kde to půjde to tak bude. Bohužel některé
embedded systémy nemaj USB, tak bych to potřeboval vyřešit i na ten COM.
Ta dioda má vysílat několik opakovaných impulsů s přestávkami cca 1min,
o stavu systému. Na přenos či rychlost nic náročného, ještě pomalejší
než obyčejné RC kódy, ale mělo by to mít dosah alespoň 10m. Testoval
jsem to s obyčejným dálkovým od nějakého TV Filipes a to podmínky bohatě
splňovalo. Bohužel, pokud systém nebude mít USB, není dost dobře možné
použít jiné napájení.
S pozdravem,
		Miloš Dašek