[OT] FlashFiler

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Leden 11 19:31:05 CET 2010

>Proč exotická databáze? Já jsem svého času FlashFilerů dodal vývojářům
Neumi ji eXcel ani Open Office. (Ja vim programatorum tyto DB setri cas, ale uzivatele jsou odsouzeni k zahube. Prace v eXcelu na 15 sekund, ale v programu je to vrazedna klikaci prace na nekolik dnu.) Kdyby ty DB ukladali aspon v textovem XML.

Mam soubor s priponou ff2 nic vic. Zadny DB server. Jdu zkouset a hledat dal.

Michal Gregor