OT: Zakony, vyhlasky a jejich sireni

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Leden 11 18:30:52 CET 2010

Hezky vecer :-)

     mam takovy "pravni" problem. To, ze se nesmi sirit normy vim (muzu
s tim nesouhlasit, muzu o tom diskutovat, ale to je tak vsechno, co se s
tim da delat...). Ale plati to i pro zakony a vyhlasky? Jde o to, ze na
norme je to i napsane take se to vsude pise. Ale u vyhlasek jsem to
nikde nenasla a dokonce jsem je nasla i ke stazeni, dokonce i na
strankach statnich instituci, takze by to melo byt mozne, ale nevim.

     Je tu nekdo, kdo to vi urcite? Pripadne kde se to da zjistit?

ps: omlouvam se za predchozi email, trosku spatne jsem pochopila funkci
jednoho tlacitka v TB :-(

					Saša K. Svobodová