Prud LED

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Leden 11 15:45:50 CET 2010

Zrovna teď to řeším. Na router Edimax jsem připojil display 4x20. Viz:
http://xanadu.khnet.info/edimax.html

V tom displeji nesvítilo podsvícení. Po rozebráni displeje jsem zjistil,
že je tam jedna bílá LED s difuzorem pod celým displejem. Proud byl
nastavený na 110mA. Dal jsem tam tedy LED z vietnamské baterky, kterou
jsem pilníkem opiloval tak, aby se tam vešla. Snížil jsem proud na cca
60mA. Svítilo to dobře cca 2 dny, a potom začala ta LED slábnout.
Rozkuchal jsem tedy nějaké vyhozené kopírky a faxy, a zkoušel použít
podsvícení z jejich displejů. Tam byly takové bloky, ve kterých bylo 20,
nebo 30 malých LED (nebyly SMD, ale přímo na tom tišťáku, a zalité
vrstvou jakéhosi měkkého silikonu). U těch s 20 LED to svítilo celkem
dobře tak na 60mA, a ty větší okolo 150mA, ale vydržely mi svítit na
stole celý den i bez odporu, kdy jimi tekl proud okolo 800mA :-)
Ale to už docela dost topily, tak okolo 50"C

Takže bych se asi podíval dovnitř, jak je to tam udělané, a podle toho
odhadl proud

Aleš Filip