ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Leden 11 14:16:57 CET 2010

Puvodni     zprava    "Re:    ez430-chronos"    od    "Tomáš    Hamouz
(hw-list@list.hw.cz)" z 11. ledna 2010, 13:51:59,
msgid:1694686064.20100111135159@alsoft.cz (707 bajtu):

TH> Sakra chlapi RTFM, vždyť je tam všechno napsáno krásně v tabulce -
TH> pro  každý režim střední odběr a odhad životnosti baterky. Stránku
TH> v manuálu si nepamatuju, mám to doma.

TH> Tomáš

To  nebyla  otazka  (neni  tam otaznik), vztahovalo se to k predchozim
vetam  o  napeti baterky - ve smyslu, ze vysilani docela saje baterku.
Jsem  ted  v  praci  a nemam moc cas studovat manualy a dokumentace (k
jinym, nez pracovnim zalezitostem :)

I tak dekuju za navedeni. Hezky den

--
 Dawid Ferenczy