ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Leden 11 13:44:51 CET 2010

Puvodni  zprava "Re: ez430-chronos" od "RV (hw-list@list.hw.cz)" z 11.
ledna 2010, 11:42:24,
msgid:4B4B0090.3050205@cpost.cz (1991 bajtu):

R> Premyslel  jsem  o  tom  a  asi  to  zasmrsknu  do  nejake silnejsi
R> smrstovacky - to by melo bohate stacit.

A  je  bezpecne tahat zarizeni z USB konektoru za ten tistak? Jinak to
moc  nejde.  Myslel jsem, ze krabicky (napr. u flash disku apod.) jsou
udelany  tak,  ze  drzi  na  USB  konektoru  a  ne na tistaku. Nebo je
upevneni USB konektoru k tistaku designovano na tahani?

A   neprodava   nekdo  nejaka  pouzdra  podobna  tem  z  flash  disku?
Nejjednodussi  ale  stejne  asi  bude  houpit nejaky flash disk za 100
penez a kuchnout ho...

R> Mimochodem  kolik  vam  ukazovala  baterie  napeti po rozbaleni? Me
R> 2.98V  a  ted  co  jsem  koukal  tak 2.95V - tak se mi zda ze uz ma
R> nejlepsi  leta za sebou. Docela by temhle hodinkam slusela dobijeci
R> lionka.

Me  take  tan  nejak,  2.97  V tusim. Potom jsem si s hodinkami hral a
pripojoval  je k PC, nakonec mela baterka asi 2.94 V a ted uz se 2 dny
drzi  na  2.95  V.  Zajimalo  by me, kolik si to samotne vysilani muze
energie...  (ikdyz  jak  u  SoC,  ktery  tvori  mozek  hodinek,  tak u
vysilaciho chipu vsude zduranuji low-power :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz