ez430-chronos

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 11 13:31:53 CET 2010

Ja tohle znam, ale nerika to nic o tom, ze kdyz to 3x otevru a ty
vrutiky v tom plastu uz nepujde tak dokonale utahnout, ze je to stale
30m WR.
U toho Suntoo tomu verim, protoze kdyz vymenim o krouzek tak se tam nic
nemuze nic jineho uvolnit a ani ochodit - je tam zavit kov-kov.

Dotaz byl umisten az od druhe vety dal...

Radek Vicek