Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Leden 11 12:29:22 CET 2010

Je vyrazny rozdiel medzi IR a IR.
To dialkove je GaAs LED svietiaca niekde okolo 850nm, t.j. tesne za hranicou cervenej.
Citlivost kremika konci niekde okolo 1000nm.
To vsetko je este pomerne konvencne "svetlo", obvykle sa to vola blizka infracervena, near infrared, NIR.
Tepelne vyzarovanie cohosi co ma par sto stupnov celzia je v dalekej infracervenej FIR; maximum je niekde v jednotkach um (t.j. niekolko tisic nm), pricom ten chvost do NIR je zanedbatelny. Vid Wienov vyzarovaci zakon.
Ak by to ta kamera videla, zrejme by to uz trocha svietilo aj na viditelnej cervenej.

wek