ez430-chronos

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 11 11:42:24 CET 2010

Dne 8.1.2010 22:11, Dawid Ferenczy napsal(a):
> restartu  OS.  Ovladac  neni  nainstalovan,  tudiz "Control Center" po
> spusteni  vypise,  ze  nenaslo  "RF  access point". Jedinou poznamku k
> instalaci  ovladace  jsem  nasel tu, ze neni podepsan Mrkvosoftem, ale
> Wokna nic o podpisu nehlasila.

Me to bez problemu jede na W7 - vcera jsem to nainstalil a bez problemu.

> A  jeste jen tak BTW. Obe zarizeni do USB - access point i programator
> jsou  malinke tistaky visici na USB konektoru, osazene SMD soucastkami
> a  bez  jakehokoliv  obalu.  Napadlo  uz vas nekoho, do ceho (rozumnej
> krabicky)  to  vrazit? Rad bych to nosil v kapse s sebou, takto si ale
> pochopitelne netroufam :)

Premyslel jsem o tom a asi to zasmrsknu do nejake silnejsi smrstovacky -
to by melo bohate stacit.

Jinak mel jsem je sebou o vikendu na Sumave a po kalibraci doma na 388
m.n.m to na Novych Hutich ukazovalo 1144-55 m.n.m coz se da +- brat jako
spravne.

Osobne bych misto ukazatelu zrychleni spis bral kdyby to ukazovalo jeste
skutecny atmosfericky tlak, ale co neni muze byt ;-).

Mimochodem kolik vam ukazovala baterie napeti po rozbaleni? Me 2.98V a
ted co jsem koukal tak 2.95V - tak se mi zda ze uz ma nejlepsi leta za
sebou. Docela by temhle hodinkam slusela dobijeci lionka.

Mimochodem ti co to uz rozbrali...jak dalece vazne je mozne brat tu
vodotesnost 30m? Je to do prvniho rozebrani? Ty sroubky co drzi zadni
viko jdou do plastu nebo do kovoveho zavitu?
Ja normalne na ruce nosim hodiny od Suntoo a jsem zvyklej je mit stale
na ruce a s temahle jsem uz vlezl i do sprchy a dost ve me hrklo,
protoze jsem myslel ze vubec vodotesne nejsou - protoze tomu zavirani na
ctyri sroubky moc neverim. Suntoo maji normalni otocne viko na jemny
zavit a O krouzek jako tesneni.

RV