kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Neděle Leden 10 23:02:45 CET 2010

Dobry den,
popravde nevim, k cemu je to dobre, ale generovalo mi to nejake chyby ne
webu, resp. Byl volan skript s nevhodnymi parametry. Uz jsem v tom skriptu
lepe osetril vstupy a je to ok.

Přeji pěkný den,
Milan Čížek, Chvalsiny.NET
---
Zachovávejte, prosím, historii zprávy, urychlí to řešení problému.
Please keep the message history to help resolving your issue faster.