OT: uklid - nabizim wifi adsl router

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Leden 10 20:49:02 CET 2010

Fungovalo vám na tom DHCP a DNS a tak vůbec? Máme teď nově ADSL s O2 a
tenhle router/modem a neumí to přidělit IP adresu přes DHCP (u jednoho
PC to trvá dost dlouho a u ostatních, které jsou za HUBem, to nefunguje
vůbec) a občas taky jakoby vypadlo DNS (web nejede, ale internetové
rádio ano).

OH

Kamil Rezac napsal(a):
> Ahoj, skoncil jsem s 02, nechcete nekdo za odnos adsl router s wifi
> ZyXEL P-660HW-T3? Nechce se mi ho hodit do popelnice, treba ho nekdo
> potrebuje....
> Praha Prosek nebo Budejovicka
>
> KR

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |