Re: Re: zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Leden 10 20:22:25 CET 2010

Já jsem zkusil dva FM modulátory. Jsem momentálně v USA. První jsem koupil v Radioshacku za nějakých $30 a jak jsem si tu stěžoval, zněl jako kdyby vypadával fázový závěs, do kterého se moduluje. Pak jsem koupil nějaký Belkin. Ten hraje mnohem líp, ale pořád je problém s výkonem, člověk pořád musí přelaďovat jak rádio, tak modulátor aby byla frekvence relativně čistá. Je to na zblbnutí. Pak jsem náhodou na radioamatérském setkání koupil kazetu za snad za $2 a je klid. Možná to mrví výšky, ale v malém autě je tak jako tak kravál, takže tam si na hifistiku nehraju. A nemusím nic ladit či vyměňovat baterky.
Vojta