[OT] Jak na statisticke metody

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Leden 9 18:41:02 CET 2010

Tak nejake znalosti samozrejme mam, VS jsem taky kdysi udelal ;-) Jde
jen o to, najit stranky s vhodnymi vzorecky, zatim patram po Cm a Cmk,
to bude asi nejvetsi pru.er, protoze to je asi nejake ISO a to nemuze
byt jednoduchy a dostupny :-P Ono jde jen o to, ze mam radu zmerenych
hodnot a z toho to proste spocitat. Nebo nejaka knihovna atp., ale to se
asi tezko najde neco free.