[OT] Jak na statisticke metody

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Leden 9 18:02:07 CET 2010

Zdravim, potrebuji trosku popostrcit, mam implementovat zpracovani
namerenych hodnot a jsem ponekud zmateny, navic je zadani v Nemcine coz
umim asi 3 slova. Tak pokud mne nekdo nasmeruje na zdroje pripadne
vysvetli nebo opravi, budu zauzlovan ;-)

Mittelwert 		Průměr, snad jasne
Standardfehler		Standardní chyba ??? co to je?
Median			medián, jasne
Modus				modus??? neznam
Standardabweichung		směrodatná odchylka, jasne
Stichprobenvarianz		rozptyl vzorku, výběrový rozptyl, cili rozptyl?
Kurtosis,			netusim...
Schiefe,			Zkosenost, sklon...??? to je co?
Wertebereich, 			Rozsah??? taky tapu
Minimum,
Maximum,
Summe,
Anzahl, 				Číslo???
Konfidenzniveau(95,0%), 	Koeficient spolehlivosti???

A u techto 2 polozek nemuzu nejak najit metodu, jak je spocitat, i kdyz jsou definovany jasne
Cm
Cmk

Samozrejme to ma byt hotove v pondeli, jak jinak ;-)