absorpcni material VF

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Leden 9 14:04:35 CET 2010

Vcera jsem to detailneji studoval, jehlany (delky cca 80cm) filtruji az
od 300Mhz  coz je pro komoru nedostacujici.
Myslim si ze by ferity stacily, nasel jsem ruzne peny tusim od 100KHz.
Ale dopatrat se ceny nebo dockat odpovedi od vyrobce je temre nemozne.
Pokud mate nejaky tip na nejake platy pro nalepeni sem s nim ;-)
S pozdravem
Konecny