kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Leden 9 10:52:16 CET 2010

Netusim co jsou nehostinne podminky pro merici pristroje, ale na normalni hledani za normalnich podminek pouzivame Fluke cable locator v cene asi 4000Kc, ktery pro nase potreby plne postacuje. Jeden dil se pripoji na lokalizovany kabel a druhym se v miste potreby ocuchava svazek. Samozrejme ze to detekuje vyzarovany signal a jestli je v miste nejake ruseni tak to treba nepomuze, ale ja nemel problem urcit misto ve zdi kudy vedla RG58 asi na 8cm.

S pozdravem JK