kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Sobota Leden 9 03:48:39 CET 2010

Uz to bolo povedane ale aj tak
Pride mi naschodnejsia metoda vyuzit kabel ako prudovodic, teda nie
stredny kolik ale len tienenie kabla
Ako uz bolo povedane v pripade nudze sa da kabel odpojit od zeme. Kabel
sa odpoji na jednej strane a nechaj prud tiect medzi zemou a tienim
vodica. Tento prud zas tak maly byt nemusi (jednotky amper urcite) ten
kontakt na N konektore zas taky zly nie je pre tienenie. Potom
termokamera a najst kabel.

Otazne je akym sposobom su tie kable zle, su prerusene alebo iba nemaju
VF parametre.
Peter A.