ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Leden 8 22:24:39 CET 2010

Puvodni    zprava    "Re[2]:   ez430-chronos"   od   "Dawid   Ferenczy
(hw-list@list.hw.cz)" z 8. ledna 2010, 22:11:36,
msgid:751684109.20100108221136@volny.cz (2357 bajtu):

DF> Dnes jsem si pro ne zajel na FedEx na Zlicine a po letmem seznameni se
DF> mi  to  zatim  take  moc  libi.

Jeste  jsem  si  vzpomnel  na  jednu vec - jak uz jsem psal, a nej ja,
vzhledem  ke  zpozdeni  odeslani  vyprsela  blokace  uhrady zasilky na
kreditni  karte,  takze  zasilka  nebyla  zaplecna, ackoliv jsem ji uz
prevzal.  Spolu  se  zasilkou  prislel kus papiru nadepsany "invoice",
jinymi  slovy  faktura.  V  kolonce  "Terms"  je  uvedene "PAID", tomu
rozumim  tak,  ze  faktura  je  zaplacena.  Zaroven je dole na faktura
predtisteny  text  o 30ti denni splatnosti faktury. Jak to mam chapat,
jde o fakturu, kterou bych mel zaplatit jako nahradu za tu nepovedenou
blokaci, nebo je to jen potvrzujici doklad o zaplaceni?

Nerad  bych  zbytecne  posilal penize, ikdyz jich neni mnoho, a naopak
bych nerad byl za burana, co si neco objedna a nezaplati :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz