RE: OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 8 13:50:23 CET 2010

Pokud nepojede v chrootu nic pod rootem, bude to mít určitě těžší. Je mně jasný, že když někdo bude opravdu chtít, tak se tam dostane. Ale na druhou stranu si říkám, kdo by měl ten zájem se až tak moc snažit? Běží tam jeden domácí web a pár testovacích, běží tam moje pošta s pár účtama, prostě nic, co by někoho provokovalo, aby se tam opravdu potřeboval dostat.