RE: OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 8 13:12:49 CET 2010

Riziko to samozřejmě je, ale nechci se starat o další stroj. Mohl bych
nasadit i toho Atoma a stávající Epii nechat jako file server, spotřeba by
se pak pohybovala okolo těch 50-60W, ale pokládám to za zbytečnost. Kritická
data tam nejsou, respektive část dat mám ještě na stolním PC a notebooku,
takže v případě útoku by naopak byla největší škoda právě těch serverových
dat (weby, pošta, SQL,...). Distribuce je Gentoo, tak se snažím udržovat
systém co nejaktuálnější, aby byl co nejmenší prostor pro díry skrz chyby v
programech a doufám, že se dovnitř nikdo nedostane nebo pokud dostane, tak
se nerozhodne všechno smazat.
Další možnost je kromě SSH rozjet všechny služby vystavené ven v chrootu,
ale k tomu jsem se zatím nedostal.