OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 8 11:32:39 CET 2010

No jenze to je ten problem, ze kalkulujete tim ze bude treba tech PC
spustit vic. Je to presne v tom stavu kdy potrebuji dva servery a ne pet.

Mimochodem provoz na slusnem lepsim PC je na naprosto stejne urovni jako
ten srot - neni to klasicky server a tak hrozi naprosto cokoliv - treba
to, ze vam jeden zdroj (slusnej server ma dva) odpraskne uplne vsechno.
Me v pripade ze to sebere datovej sklad (horsi varianta) tak alespon web
pojede a muzu neco delat - omezene pojedu na lokalni DB (automaticky bez
zasahu). Pokud klekne web, tak jen presmeruju port na routeru dovnitr a
pojedu tak jako jsem jel z apache na datovem serveru.

Radek Vicek