*SPAM* Re: OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 8 09:37:22 CET 2010

Vidim ze to sledujete... ;-)

Ono se za tu dobu ledacos zmenilo. Treba to, ze v soucasne dobe mam jen
na webserveru pres 2.000.000 pristupu za 80 dnu a traffic bezne 12GB jen
na webu. Bezi tam 4 domeny. A na fileserveru mam napr. cely archiv fotek
coz je v soucasnosti cca 120GB dat, se kterym se denne pracuje.

Ono to stejne bude zaviset kolik ustiha ten fileserver - jedine na co
spoleham je ten RAID radic - sice je to na PCI takze to nebude uplne
idealni, ale pokud s nej vytriskam alespon 45MB/s tak to stacit bude.

Na puvodnim PIII byly problem pomalost IDE, ktere umelo jen ATA66 a
nebyla v te dobe moznost nejakeho radice (za rozumne prachy).

Radek Vicek