TME

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 8 08:45:26 CET 2010

2010/1/8 Pavel KREJCI <krepa76@gmail.com>:
> Myslim, ze motivace byla prasknout pres prsty. A kdyz uz delaj prasarnu tak
> at si to vyzerou. Samozrejme se to nevyplati....

Tak mě by spíš štvalo, že tu mašinu nesestavili a nenainstalovali, než
že k tomu nedodali CDčka se SW za 2 koruny (ty by nakonec mohli poslat
dodatečně). Když bych jim chtěl zatopit, tak jim to celý vrátim, pokud
to bylo přes e-shop a přišlo to poštou (nebo PPL apod.), tak na to mám
jako zákazník právo (do 14 dnů bez udání důvodu).

Dobropis na 2 Kč je asi moc pálit nebude, bude je to stát maximálně
něco málo úřadování nebo rovnou pošlou složenku poštou - čímž se
zákazníkovi pomstěj, protože se bude muset trmácet na poštu a stát tam
frontu.

P.K.