OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 8 01:49:19 CET 2010

Narazil jsem na super stránky s nabídkou různých mini-ITX desek. Mají tam i
ITX desky Intel pro mobilní Core procesory, a dají se tam v konfigurátoru
rovnou přihodit i procesory k tomu.
Mě každopádně zaujala jiná deska, která konečně splňuje moje požadavky na
router:
http://www.logicsupply.com/products/ms_9832
- Atom 330
- 2x LAN
- 4x SATA
- PCI
- a navíc i miniPCIe

Ještě uvažuju o domácí low-power sestavě na bází mobilního i945 + Core Duo
T2300 a k tomu 64GB SSD (data mám na tom routeru, takže stačí místo na
systém), celá sestava by pak měla spotřebu okolo 40W.
Docela by mě zajímalo, jestli tohle CPU rozumně utáhne HD videa? Druhá
varianta je pak normální AMD s microATX deskou, ale tam bude spotřeba spíš
na dvojnásobku.

Tak snad se někomu tyhle stránky taky budou hodit...

T.K.