OT: AKG K-240

Dobosz Čestmír cestmir.dobosz@mediasupport.cz
Čtvrtek Leden 7 11:54:22 CET 2010

Nechtělo se mi věřit ze jsou sluchátka až tak drahé,
a bohužel je to tak.
Posilám pro zajímavost kontakt na shop v DE.
Kamarád tam kupoval nějaké bicí a měl dobrou
zkušenost s průběhem obchodu. Zaplatil kartou a PPLkem
mu to přišlo až domů.

http://www.musik-schmidt.de/de/Kopfhoerer

tak třeba se někomu bude tato informace hodit.

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, January 07, 2010 11:07 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: AKG K-240

Nedá se sehnat prakticky nic, buď je to za nesmyslnou cenu nebo minimálně za
dvoj až troj násobek této ceny a to už se mně za to nechce dávat. Takže už
tak dva měsíce vyčkávám a tohle je první rozumná nabídka, i když uznávám, že
ty sluchátka v moc dobrým stavu nejsou.

PS: Není problém, že se můj mail označil jako spam v tomto?
http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/289269