smazani adresare

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Čtvrtek Leden 7 07:37:02 CET 2010

To nemějte obavy, mám to vyzkoušené na podobném případě, kdy se nám
během dovolených zbláznila kamera, která měla dělat sporadické snímky
jednoho prostoru. Několik dní fotila jak bláznivá, takže jsme si všemi
zde popsanými postupy prošli. Ještě je u příkazu ls přepínač -f, který
opravdu kašle na všechno a bere soubory tak, jak leží, takže v rámci
milionů souborů by se dalo použít na začátku:

ls -f1 |

Řekl bych, že miliony souborů vznikají strojově i se jmény a že je velká
pravděpodobnost, že abecední pořadí bude totožné s pořadím vzniku.

Pavel Krafčík

P.S. Nebyl zlatý starý DOS, kde se nám proces při dosažení 1022 souborů
sám zastavil? ;-)