Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 6 22:26:39 CET 2010

Toto je presne to, co som pisal v suvislosti s tymi LEDkami.

Kedze velka cast nakladov su v exotickych materialoch (HgCdTe ci co) s vysokou energetickou narocnostou pripravy bez sance to podstatne zmenit, neplati pre ne to nadsenie z nekonecneho Moorovho zakona (ono to pochopitelne neobmedzene neplati pre nic, ale to ti mladi este stale nechapu).

wek

... ale naco vlastne testujete ten prsten? ;-)