Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Leden 6 19:00:53 CET 2010

Jasne, zle som to napisal, tak skratkovito... Rozopnutim Q2 vznikaju
zaporne impulzy na primarnom vinuti (z pohladu tohto vinutia, hore
pripojene na plus), ale z pohladu C6 su kladnymi... Prave tieto pulzy
teraz potecu aj pridanym ochrannym obvodom.

miro

Dňa 6.1.2010, Milan Mlynarčík <milan.m@centrum.sk> napísal(a):