DC DC pro RGB LED

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Leden 6 13:51:11 CET 2010

Dobry den,

este ma napadla ina moznost:

  Vcc ---------------o--------o------.
                     |        |      |
                     |        |      V ->   LED
                     |        |      -
                     |        | +    |
                     -       ###     |
                     ^       ---     |
                     |        |      |
                _/   |  ___   |      |
            .-o/  o--o--UUU---o------'

            o----.
           .-.   |
           | |   |        .---------------.
   R sense | |   |        |               |
           '-'   '--------+               |-------> FB
            |             |   integrator  |
            |             |               |

Rsense meria prud prechadzajuci spinacim tranzistorom (pulzujuci), po
zintegrovani pomocou integracneho clanku (OP alebo R-C) by U na vystupe
FB zodpovedalo prudu cez LED.

Takze ak mate taku istu LED ako ja (premerajte si to, ci je to naozaj so
spolocnou katodou alebo anodou), tak to je pre Vas dokonca jednoduchsie.

Dajte vediet, skutocne ma to zaujima, ci len ta moja LEDka je opacne
zapojena alebo aj ta Vasa.

Richard Kaliciak