RE: Vyčtení zamčené Atmega162?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 6 10:50:18 CET 2010

Jo, sorry, jsem to pěkně zpatlal, to FTDI je univerzál a obsah mám,
ATmega162u bych potřeboval vyčíst. Co jsem pátral, tak moc možností přečíst
není, existuje něco jako "power glitch", ale může tu ATmegu odpálit a druhá
možnost je to poslat do Číny a tam to umí. A to je zase finančně naprosto
mimo hodnotu výrobku.