[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 5 18:28:54 CET 2010

 5.1.2010, 18:25:23

Posledni objednavku u DX jsem delal 15. listopadu. 30. listopadu HK
posta zasilku odbavila. A od te doby cekam a cekam a ....
Hodlam vyckat jeste do konce tydne a pak spustit nejakou patraci akci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz